четвртак, 7. децембар 2017.

Novogodisnje haljine sa sajta Zaful

SRB: Kako nam se novogodisnja noc priblizava,mislim da je pravo vreme za kupovinu haljine.Na sajtu Zaful je vec poceo Christmas sale,tako da sam izdvojila par haljina koje su mi se dopale.

ENG: As the New Year's Eve approaches, I think it's time to buy a dress. On the Zaful website, Christmas sale has already begun, so I picked out a couple of dresses that I liked.






Da li ste vec poceli sa pripremama za novogodisnju noc,i kako vam se dopada moj izbor,pisite mi u komentarima :)

Have you already started preparing for the New Year's Eve, and how do you like my choice, write me in comments :)









16 коментара:

  1. Divne haljine si izdvojila. Dopada mi se.

    zapratila sam te
    glamfashioncat.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  2. great article ;)

    have a nice day ! ;)

    https://oskarandbianka.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  3. Hello dear thanks for the lovely comment!
    I am following your nice blog and on G+ too.
    Your turn now :)
    That's Amore Blog 🎁🎁🎁🎁🎁

    ОдговориИзбриши
  4. Amazing wishlist! I really like your blog)
    I follow you, dear, hope you'll follow me back
    FashionnPasion

    ОдговориИзбриши
  5. Dok sam citala ovaj post drugarica mi je poslala poruku da li cu da nosim stikle za Novu. Da, kao da bih se sa svojim 169cm natakarila na stikle. Ali da, kod mene su vec krenule pripreme izgleda, i kako se cini, svi sa kojima slavim znaju do detalja kako ce da izgledaju, a ja tutuuban, nemam pojma. Hvala sto si me podsetila da na Zafulu sada malo trazim inspiraciju hahah. Odlican post <3

    Ako zelis pogledaj moj blog ------
    http://mellowcent.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hahaha,bas si me nasmejala,zato ja sa svojih 155cm uvek moram da trazim neke stikle,sa malo vecom potpeticom.
      Inace na sajtu Zaful se zaista mogu naci lepe stvari,a povoljne,tako da se iskreno nadam da ces nesto pronaci za sebe❤

      Избриши
  6. beautiful dresses!
    if you pick up dresses,glamchase red silk evening dresses uk reviews gives you amazing choices.
    http://www.glamchase.co.uk

    ОдговориИзбриши

Hvala na komentaru! ♥