недеља, 28. октобар 2018.

Bioten proizvodi za negu kombinovane koze lica

Zdravo svima. Danas vam pisem malo duzu recenziju. U pitanju su tri proizvoda koja ja koristim marke Bioten,to su Bioten piling za lice,maska za lice i Bioten 24h dnevna krema za lice. Ovi proizvodi su namenjeni normalnoj/kombinovanoj kozi lica.

 
Bioten Skin Moisture piling dolazi u cvrstoj tubici u kojoj je spakovano 150ml proizvoda.

Ovaj piling je namenjen osobama sa normalnom/kombinovanom kozom lica. 

Kako proizvodjac kaze piling krema je obogacena 100% prirodnim ekstratima ,dobijenim cistim metodama ekstrakcije. Ovaj piling u sebi sadrzi med i cestice kostica kajsije koje obezbedjuju neznu eksfolijaciju i poboljsavaju ten i teksturu koze.
Nanositi 1-2 puta tokom nedelje na ocisceno lice i nezno masirati.
Piling je bele boje i lagane teksture koji sadrzi male cestice kostica kajsije.Miris je blag i podseca na kajsiju ali na kozi se ne oseca.


Moja koza je osetljiva tako da ovaj piling ne upotrebljavam po uputstvu jer mi je tako veoma grub,vec ga koristim tako sto nakvasim lice vodom,zatim istisnem proizvod i nezno rukama kruznim pokretima masiram kozu lica,zatim isperem mlakom vodom. Piling koristim 3-4 puta nedeljno i sasvim odgovara mojoj kozi.Nakon pilinga koza je cista,glatka i nema nezeljene masnoce na t zoni.
Nakon pilinga stavljam Bioten masku za lice.


Bioten maska za dubinsko ciscenje lica dolazi u maloj tubici sa 40 ml proizvoda.
Obogacena je 100% prirodnom zelenom glinom i zelenim cajem,koji uklanjaju necistoce iz pora i smanjuju pojavu mitisera.
Masku nanosim posle pilinga po uputstvu.

U debljem sloju nanosim masku na ociscenu i suvu kozu,izbegavajuci predeo oko ociju,ostavim da maska deluje 15 min nekad i duze ,zatim isperem mlakom vodom.


Dejstvo ove maske je odmah vidljivo,koza je ociscena,mitiseri su se smanjili. Masku koristim tri puta nedeljno.Zaista jedan odlican proizvod.
Nakon maske dolazi Bioten krema za lice.

Bioten 24h hidrirajuca dnevna krema namenjena je za normalnu /kombinovanu  kozu lica. Ova krema obogacena je 100% prirodnim ekstratom dunje koja pruza dugotrajnu hidrataciju koze ostavljajuci je mekom i neznom.
Krema dolazi u staklenoj ambalazi sa 50ml proizvoda. Krema je bele boje,lagane teksture koja pruza odlicnu hidrataciju mojoj kozi,a smanjuje lucenje sebuma na t zoni sto mi se veoma dopada.Ova krema moze se koristiti i kao baza za sminku. Krema ima miris dunje,koji se na kozi ne zadrzava dugo.



Sto se tice ova tri Bioten proizvoda ,ja sam prezadovoljna.Od kada njih koristim,moja koza je cista,nahranjena,sebum je pod kontrolom,mitiseri su se smanjili kao i pojava bubuljica.
Bioten proizvode mozete naci u Lili drogeriji po veoma povoljnim cenama.

 Da li ste i vi probali ove proizvode i kakvi su vasi utisci pisite mi u komentarima :*






















4 коментара:

  1. Nisam nikada čula za ovu marku, ali izgleda dobro i sviđa mi se što je prirodno sve, možda čak isprobam. Super post :)

    Moj blog: itsbruna1211.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. U posljednje vrijeme često čujem za ovu marku. Ne vjerujem da bi meni mnogo koristila, jer u ovom postu saznajem da je za kombinovanu kozu, a moja je masna, ali mi njihovi proizvodi bez obzira na to djeluju jako kvalitetno. Odličan post. :)

    sweet-dreams-14.blogspot.com - novi post

    ОдговориИзбриши

Hvala na komentaru! ♥