уторак, 12. септембар 2017.

Essence satin touch blush

Zdravo svima,dobrodosli u moj novi post.
Danas sam odlucila pisati o Essence rumenilu.
Duze vreme sam gledala i planirala da kupim ovo rumenilo,ali nedavno sam u Lili-ju sasvim slucajno usla i videla da su neki Essence prozvodi snizeni na svega 129 dinara,takodje je bilo i ovo rumenilo,pa ovu priliku nisam htela propustiti i uzela sam sebi jedan primerak ovog rumenila.

Essence satin touch linija se satoji od tri nijanse:  10 satin coral,20 satin love i 30 satin bronze.
Posto ja nisam neki ljubitelj rumenila,vise volim bronzere,odlucila sam sebi uzeti nijansu 30 satin bronze.

Essence satin touch rumenila dolaze u providnoj,plastivnoj ambalazi sa belim natpisom i prelepim dizajnom rumenila,kao sto mozete i videti.Rumenila sadrze 5g proizvoda,sto mislim da je sasvim okej za tu cenu(kada nisu na snizenju kostaju oko 370dinara).

Ovo je jedna prelepa bronzana nijansa,koja u sebi sadrzi sitno mleveni simer.
Sto se same pigmentacije tice ja sam se zaista odusevila.

Pigmentacija Essence satin bronze rumenila je zaista dobra,sa samo dva nanosenja ja sam postigla zeljeni efekat,takodje se veoma dobro blenda,kao i nadogradjuje.
Postojanost mu je sasvim solidna,ja sam ga nosila 5h i izgledao je kao da sam ga tek nanela.

Rok trajanja je 12 meseci nakon otvaranja.


Ovako izgleda na mom licu.
Ja sam zaista zadovoljna ovim rumenilom.
Da li ste vi probale ovo rumenilo,i kakva su vasa iskustva ?


4 коментара:

Hvala na komentaru! ♥