среда, 21. фебруар 2018.

Rosegal review


Zdravo drage devojke,u danasnjem postu cu vam pokazati paket koji sam dobila sa sajta Rosegal.
Ako me vec neko vreme pratite,znate da sam porucila cizmice i bluzicu.Paket sam cekala mesec dana.

~Hello dear girl, in today's post I will show you the package I got from Rosegalsite.
If you've been tracking me for some time, you know that I've ordered the boots and blouse. Package i waited for a month.
Ove kratke cizmice su napravljene od plisanog materijala.Imaju malu,deblju stiklu,koja je veoma stabilna.

~These short boots are made of plush material. They have a small, heel, which is very stable.
Stikla nije bas kockastog oblika,pri dnu se malo vise siri nego na pocetku.

~The heel is not cube shaped, at the bottom it is broader than it is at the beginning.
Cizmice iza imaju i trakicu da se vezu,veoma lepo i elegantno izgledaju.

~The scarves behind have a ribbon to make the connection look very nice and elegant.
Cizmice imaju i rajfeslus.
Ove cizme sam porucila u broju 36,koji i inace nosim,i taman su mi. Cizme su veoma udobne za nosenje. Ovim cizmicama sam odusevljena.
Ove cizmice na sajtu mozete pogledati ovde.

~I've given those boots in number 36, which I wear, and I'm still. Boots are very comfortable to wear. I am delighted with these boots.
These boots on the site can be viewed here.

Druga stvar koju sam porucila sa Rosegal sajta je ova cvetna bluzica.

~The order thing I've told Rosegal is this flower blouse.
Ovu bluzicu sam porucila u S velicini,i odgovara mi. Materijal bluzice je providan,pa ispod nje mora da se nosi majica.

~I order this blouse in S size, and it corresponds to me. The material of the blouse is transparent, and underneath it must be worn with a shirt.
Ova bluza ima tanak lastis,koji pravi camac izrez.

~This blouse has a slim lastis, which makes a camac cut.
 Rukavi ove bluze su veoma zanimljivi.Do laktova su tesni,zatim se nadole sire.

~The sleeves of these blouses are very interesting. The elbows are tight, and then down on the wider.


Ova bluzica mi se takodje veoma dopada.Bice odlicna za prolece,pogotovo zbog cvetnog dezena.
Link bluzice mozete pogledati ovde

~This blouse also very much likes me.Bice excellent for the spring, especially because of the flower design.


You can see the link of the blouse here.

Da li se i vama svidjaju ove stvari ,pisite mi u komentarima :*

~Do you like these things, write me in the comments: *



18 коментара:

  1. The shirt looks really beautiful!!

    https://julesonthemoon.blogspot.it

    ОдговориИзбриши
  2. Više puta sam se uvjerila da je rosegal odličan sajt za obuću i torbe, stvarčice koje si poručila su odlične

    Delilah's Stories | Filmtastično

    ОдговориИзбриши
  3. Kako su divne tvoje stvari *_* <3 Košuljica je san!
    Hoćeš li me zapratiti na GFC, upravo sam i ja tebe zapratila? Hcala ti <3

    http://makeyourperfectstyle.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  4. Nice selection my dear! Rosegal is a very good website. Don't miss my latest post, now on my blog! Kisses from Italy and thank you for your visit,
    Eni

    Eniwhere Fashion
    Discover Gucci FW2018 collection from MFW

    ОдговориИзбриши
  5. Odabrala si lepe stvari. :)

    http://www.couture-case.com

    ОдговориИзбриши
  6. The boots are so cute and I loved that blouse! I'm in love with bell sleeves.
    Thank you so much for your comment

    Automatic Destiny

    ОдговориИзбриши
  7. prekrasne cizmice :)
    https://highheelpoodl.blogspot.rs/2018/02/shein-teddy-bear-coat.html

    ОдговориИзбриши

Hvala na komentaru! ♥